perjantai 9. marraskuuta 2018

Kuuleeko Maa? Teemu Raita



Olen kuunnellut häntä jo monta vuotta. KUULEEKO MAA?

Ystävät ovat tärkeitä
kestämään tämän pimeyden.

On hiljainen aamu, kun laivaani istumaan jään. Ei alhaalla sateessa kuivana kuitenkaan
pääse mihinkään. Tasainen kohina aalloilla rauhoittaa. Kaikki on hyvin mut silti mu sieluni kaipaa
parempaa. Kaupungin katoilla ei kulje sieluakaan. Sineset laatikot ihmiset sateelta suojaan kuljettaa.
Tasainen kohina aalloilla rauhoittaa. Kaikki on hyvin mut silti mun sieluni kaipaa parempaa. Kuuleeko maa kun kutsutaan. Mua tulkaa täältä noutamaan. Kuuleeko mua auttakaa mun ystäviä
tapaamaan. Kauempaa kaikki on niin paljon kauniimpaa. Lähemmäs tahdon mut jotenkin ihmiset liikaa pelottaa. Tasainen kohina aalloilla rauhoittaa kaikki on hyvin mut silti mun sieluni kaipaa
parempaa. Kuuleeko maa kun kutsutaan...

Laulut : Teemu Raita
Anu-Kaisa Raita: taustalaulu6, MOOG
basso: Lauri Salokoski
Hammond : Miikka Huttunen
Rummut: Tomi Vainikainen, Rhodes, Jupiter

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti